11 lutego podczas spotkania Zarządu i księży przewodników Przemyskiej Archidiecezjalnej Pieszej Pielgrzymki na Jasną Górę wyłoniono zwycięzcę konkursu na oficjalne logo pielgrzymki. Spośród 15 nadesłanych prac, najlepszym projektem okazało się logo autorstwa Agnieszki Baran z Soniny.
Nowe logo pielgrzymki wyróżnia się głęboką symboliką. Przedstawia wizerunek Matki Boskiej Częstochowskiej i zawiera trzy kolory odzwierciedlające cnoty boskie: wiarę (niebieski), nadzieję (zielony) i miłość (czerwony). To nie tylko znak graficzny, ale również duchowy przekaz, który będzie towarzyszył pątnikom w ich drodze na Jasną Górę.
Ks. Władysław Dubiel, dyrektor pielgrzymki, podkreśla znaczenie tego wyboru:
„Nowe logo to coś więcej niż tylko znak identyfikacyjny. Jest ono symbolem wspólnoty, duchowej drogi i wartości, które pielgrzymka niesie w sercach uczestników. Cieszy nas, że projekt tak trafnie oddaje charakter tego wydarzenia. Dziękujemy wszystkim uczestnikom konkursu za ich zaangażowanie i kreatywność.”
Logo zostanie oficjalnie zaprezentowane pielgrzymom oraz wykorzystane w materiałach promocyjnych i komunikacyjnych pielgrzymki.
Dziękujemy wszystkim uczestnikom konkursu za nadesłane projekty i gratulujemy zwyciężczyni.
![](https://pielgrzymka.przemyska.pl/wp-content/uploads/2025/02/PIELGRZYMKA-2023-12-1024x1024.png)